1 ICU

1 ICU
1 Hati 1 Fikiran 1 Tindakan.

Piagam Pelanggan

Piagam Pelanggan
Janji ICU JPM.

Direktori Pegawai

Direktori Pegawai
Maklumat Pegawai.

Tender / Sebutharga

Tender / Sebutharga
Muat Turun Borang.

SESI PENYAMPAIAN AMANAT TAHUN BAHARU 2015 OLEH YBHG. TAN SRI KETUA PENGARAH ICU JPM PADA 24 FEBRUARI 2015

PPPPP PPPPP PPPPP PPPPP PPPPP PPPPP PPPPP PPPPP PPPPP PPPPP

 

“Saya dengan ini menegaskan mengenai peri pentingnya pegawai pegawai ICU JPM untuk sentiasa mengadakan engagement dengan pelbagai kumpulan stakeholder secara konsisten dan sistematik di setiap negeri masing-masing. Dalam hal ini, terdapat pelbagai isu dan masalah berbangkit yang perlu dihadapi dan ditangani pegawai pegawai ICU JPM secara berstruktur, strategik serta bersesuaian dengan kumpulan-kumpulan berkaitan. Pegawai pegawai ICU JPM perlu lebih kreatif, fahami persekitaran, go beyond and solve the issue atau sekurang kurangnya manage the issue dalam membantu pegawai atasan. Setiap arahan dan peraturan yang digariskan hendaklah dipatuhi dan pada masa yang sama sentiasa thinking outside the box dalam menangani sesuatu isu secara bijaksana”


Demikian antara intipati ucapan Y.Bhg Tan Sri Hj. Shukry bin Mohd Salleh, Ketua Pengarah ICU JPM semasa penyampaian Amanat Bersama Warga Kerja Pejabat Pembangunan Persekutuan Negeri Pulau Pinang pada24 Februari 2015 (Selasa) di Bilik Mesyuarat Sri Perdana,Pejabat Pembangunan Persekutuan Negeri Pulau Pinang. Dalam majlis berkenaan juga, Y.Bhg Tan Sri Ketua Pengarah ICU JPM merakamkan ucapan tahniah serta syabas kepada Pejabat Pembangunan Persekutuan Pulau Pinangserta kakitangan yang terlibat kerana menjadi Johan Keseluruhan dalam “Perkhidmatan Kualiti Layanan Panggilan Telefon” dan “Prestasi Pengurusan Kewangan yang amat baik semasa sesi Lawatan Naziran Audit Dalam ICU JPM serta Sifar Teguran semasa naziran Audit Negara Pulau Pinang. Y.Bhg Tan Sri Ketua Pengarah ICU JPM turut menyarankan agar Pejabat Pembangunan Persekutuan Pulau Pinang menjadibenchmark bagi aspek pengurusan kewangan dan Pejabat Pembangunan Persekutuan Negeri Selangor bagi aspek pengurusan stor dan aset di peringkat PPN/JPP/BPPH.

 

Sumber : Seksyen Khidmat Pengurusan

Tarikh Kemaskini : 26 Februari 2015

“Saya dengan ini menegaskan mengenai peri pentingnya pegawai pegawai ICU JPM untuk sentiasa mengadakan engagement dengan pelbagai kumpulan stakeholder secara konsisten dan sistematik di setiap negeri masing-masing. Dalam hal ini, terdapat pelbagai isu dan masalah berbangkit yang perlu dihadapi dan ditangani pegawai pegawai ICU JPM secara berstruktur, strategik serta bersesuaian dengan kumpulan-kumpulan berkaitan. Pegawai pegawai ICU JPM perlu lebih kreatif, fahami persekitaran, go beyond and solve the issue atau sekurang kurangnya manage the issue dalam membantu pegawai atasan. Setiap arahan dan peraturan yang digariskan hendaklah dipatuhi dan pada masa yang sama sentiasa thinking outside the box dalam menangani sesuatu isu secara bijaksana” Demikian antara intipati ucapan Y.Bhg Tan Sri Hj. Shukry bin Mohd Salleh, Ketua Pengarah ICU JPM semasa penyampaian Amanat Bersama Warga Kerja Pejabat Pembangunan Persekutuan Negeri Pulau Pinang pada24 Februari 2015 (Selasa) di Bilik Mesyuarat Sri Perdana,Pejabat Pembangunan Persekutuan Negeri Pulau Pinang. Dalam majlis berkenaan juga, Y.Bhg Tan Sri Ketua Pengarah ICU JPM merakamkan ucapan tahniah serta syabas kepada Pejabat Pembangunan Persekutuan Pulau Pinangserta kakitangan yang terlibat kerana menjadi Johan Keseluruhan dalam “Perkhidmatan Kualiti Layanan Panggilan Telefon” dan “Prestasi Pengurusan Kewangan yang amat baik semasa sesi Lawatan Naziran Audit Dalam ICU JPM serta Sifar Teguran semasa naziran Audit Negara Pulau Pinang. Y.Bhg Tan Sri Ketua Pengarah ICU JPM turut menyarankan agar Pejabat Pembangunan Persekutuan Pulau Pinang menjadibenchmark bagi aspek pengurusan kewangan dan Pejabat Pembangunan Persekutuan Negeri Selangor bagi aspek pengurusan stor dan aset di peringkat PPN/JPP/BPPH.